Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi pääset vaikuttamaan kylämme yhteisiin asioihin ja tuet kyläyhdistyksen toimintaa. Aktiivinen jäsenistö ja jäsenmaksut mahdollistavat laadukkaiden tapahtumien ja toiminnan järjestämisen koko kylän iloksi.

Henkilöjäsenmaksu on vuosittain 10 € / henkilö

Valitse tämä liittyäksesi Lehmon kyläyhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi (Lehmon asukkaat)

Kannattajajäsenmaksu 10 € / henkilö

Valitse tämä, jos et halua varsinaiseksi jäseneksi tai asut esimerkiksi eri paikkakunnalla, mutta haluat tukea Lehmon kyläyhdistyksen toimintaa.

Yritysten ja yhteisöjen kannatusmaksu 50 €

Yrityksen ja yhteisöjen kannatusmaksulla tuet yhdistyksen toimintaa ja saat yhteystietosi näkyville Lehmossa sinua palvelee -osioon, josta kyläläiset löytävät palvelusi.

Tutustu yhdistyksen yhteistyökumppaneihin ja Lehmolaisten palveluihin täällä

Valitse liittyessäsi jäsenyyslaji, jota kysytään lomakkeen lopussa.

Ohjeet jäsenmaksun suorittamiseksi tulee täytettyäsi jäseneksi liittymislomakkeen.

Tilinumeromme on Lehmon kyläyhdistys ry  OP FI32 5770 0520 5642 19